tiistai 8. tammikuuta 2013

Makuuhuone: Oma nurkka

Halusimme pitää makuuhuoneen melko simppelinä, sillä tarkoituksena on ollut, että sitä käytetään oikeastaan ainoastaan nukkumiseen. Viime asunnossa nimittäin makuuhuoneessa tuli hengailtua tosi paljon, kun olohuone/keittiö-yhdistelmä oli niin sekava ja ärsyttävä. Nykyisestä ei siis löydy sängyn ja yöpöytien lisäksi juurikaan muuta, paitsi mun oma nurkkaukseni, joka näyttää tältä:
 
 


Block-lamppu löysi paikkansa mun puoleltani sängyn vierestä, ja toimiikin jonkinlaisena yö- tai tunnelmavalona. Lukuvaloksi siitä ei ole, enkä vielä ole saanut hankituksi Cuboluceja, joten lukea täytyy aina täydessä valossa. Kuvassa näkyvä viinilaatikko toimittaa minulle tossukorin virkaa: koska kuljen aina sisällä jotkut töppöset jalassa, siitä on aamulla helppo napata ne jalkaan. Lisäksi kuvassa näkyy vielä Ikeasta hankittu lampaantalja, jonka R antoi minun pitkän pehmityksen jälkeen ostaa. Ainakaan vielä kissa ei ole oksentanut sen päälle, mitä Riku käytti perusteluna siitä, miksen saisi sitä hankkia, hehe.

Tässäpä taas pieni kurkkaus uuteen kotiin - lisää luvassa jälleen myöhemmin!

4 kommenttia :

  1. tuo viinilaatikko on ihana. Olen hiukan kade siitä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsekin yritin etsiä sille käyttötarkoitusta pitkään, ja tästähän se löytyi :) Saatiin nimittäin tämä häälahjaksi (tosin silloin se oli toki täynnä viiniä) ja oli mun mielestäni kaunis :)

      Poista
  2. Kas tuollainen laatikko onkin oikein kätevä tossuille. Itse kanssa tykkään pitää tossuja ja ne aina lojuvat milloin missäkin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin yritän nyt aina muistaa heittää tossut lattian sijasta laatikkoon illalla nukkumaan mennessä :)

      Poista