keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Kauppareissun lakanalöytö

Jonkin aikaa takaperin haaveskelin lakanakavalkaadimme päivittämisestä säälliselle tasolle. Alustavalle ostoslistalle oli päätynyt niin Hayta kuin Marimekkoakin, mutta mikään niistä ei ole vielä ehtinyt listan kärkisijoille. Sen sijaan tein pienen löydön bongatessani lakanoiden alelaarin ruokaostoksilla Kantsun Prismassa. Mulla on fiksaationa aina hypermarketeissa käydessä syynätä kaiken maailman aleboksit läpi: aika harvoin sieltä mitään ostettavaa löytyy, mutta joskus olen tehnyt niistä todellisia löytöjä superhalvalla! Tälläkin kertaa näihin oltiin selkeästi kaiveltu varastojen perukoilta yhtä sun toista myymättä jäänytttä rättiä, mutta oma katseeni osui heti joukosta pilkistävään helmeen - keltaiseen, totta kai.


Kassan kautta lähtivät nämä IVANAhelsinki for Luhta Home -pussilakanasetit, jotka sopivat meidän kevätkotiin ainakin omasta mielestäni ihan loistavasti! Ja hintakaan ei päätä huimannut: kaksi yhden hengen settiä irtosi noin viidellä kympillä.


Nyt on sitten keltaista oikein roppakaupalla makuuhuoneessa, kun tuo Hayn naulakkokin on siellä jonkin aikaa majaillut! Saa nähdä, missä vaiheessa tuo parempi puoliskoni pistää stopin mun keltaisen värin hamstrailuuni ;)

12 kommenttia :

  1. Hyvä valinta, meiltä löytyy samat harmaina :) Ovat kestäneet vuosien saatossa hyvin käyttöä.

    VastaaPoista
  2. Ihanat! Mä tykkään ihan sikana kans keltaisesta sisustuksen tehosteena :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Mulla on nyt puolisen vuotta ollut joku musta-valko-keltaiseen taittava fiksaatio :D

      Poista
  3. Alelöydöt on ihan parhaita! T. Uusi lukija :)

    VastaaPoista
  4. Meikäkin bongailee aina noita alelaareja superlöytöjen toivossa! :D Noihan on just passelin pirtsakat lakanat kevättä ja etenkin pääsiäistä ajatellen, hyvä löytö!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ite oon löytänyt niistä aina silloin tällöin kaikenlaista kivaa mielettömillä alennuksilla hautautuneena kaiken tarpeettoman alle :)

      Poista
  5. Voi että mullakin on ollut ihan hillitön keltasen kaipuu näin keväällä! Se sama buumi iskee aina, kun aurinko vähä pilkottaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ollut koko talven - nyt keväällä se oikein kulminoituu :DD

      Poista
  6. Grr, mä oon halunnut noi telttalakanat vaikka kuinka kauan, mutta en oo raaskinu ostaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt kun sai kaks yhden hinnalla, niin kelpas kyllä ;)

      Poista