torstai 14. maaliskuuta 2013

Black | White

Olin tänään iltapäivällä palaveeraamassa keskustassa, ja siinä kyytiä kotiin odotellessa ehdin pyöriä pienen hetken Stockmannilla. Nappasin mukaan jotain pientä, pehmoista ja mustavalkoista. Niitä heräteostoksiahan mun piti opetella välttelemään, tiedetään.
 


 
Puolustaudun sillä, että olen näitä Missonin ohuehkoja ruttuhuiveja käynyt hypistelemässä jo useampaan kertaan, ja vaatekaapissani todella oli mustavalkoisen huivin kokoinen aukko. Niinpä tietysti.

4 kommenttia :

  1. No, mutta onhan tuo nyt ihana! Ei tule niin huono omatunto, kun selittelee vähän ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja eihän sitä pahoilta tavoilta ihan hetkessä voikaan oppia pois ;)

      Poista
  2. Ja juuri näin! Eilen olin pitkästä aikaa kaupungilla pikavisiitillä ja shokki oli suuri, kun koko kesä on jo myynnissä. Aah sitä värien kavalkaadia, tuli oikein hyvä fiilis ja Ajattaresta nappasin mukaan makean parkatakin, vaikka parkan ja conversejen suhteen olin vannoutunut "nono", kunnes Marjo esitteli omat "puumansa" ja tottakai minunkin piti saada omani :) Btw. huivi on hieno!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Värejä meitsikin ihasteli, mutta nyt tarttui mukaan musta-valkoista. Tänään sentään vetäisin jalkaan kirkkaanväriset housut ekaa kertaa tänä keväänä! :)

      Poista