torstai 30. toukokuuta 2013

Lahjapaketti

Täytän ensi viikolla vuosia. Kakskymmentäkahdeksan, melko mitäänsanomaton määrä. Siksi isomman luokan kemut järjestetään vasta parin vuoden kuluttua, enkä enää tässä iässä odota lahjapakettivyöryäkään mistään suunnasta. Siksi ilahdutin itse itseäni tilaamalla pienen synttäripaketin, joka nyt saapui minulle tänään. 


Net-a-Porter pakkaa perustilauksetkin aina niin kivasti, että paketin aukaiseminen jo itsessään on juhlaa minikoossa!


Olen suuren luokan hasardi kaikille hajoamisherkille laitteille, ja heti uuden puhelimen saatuani ryhdyin etsiskelemään sopivia suojakuoria. Ihmettelen kovasti, etten tässä neljän viikon aikana ole ehtinyt pudottaa puhelinta maahan vielä kertaakaan... Kullanvärinen, rypistetyltä foliolta näyttävä suojakuori löytyi Marc by Marc Jacobsilta. Ehkä se edes antaa edes hieman suojaa puhelinparkaa mun rähmäkäpälissäni!




Raidallinen Korsin clutch on ollut mun toivelistallani jo pitkään, ja itse asiassa lähdin tätä tilausta tekemään siksi, että varastossa jäljellä oli enää tämä kappale. Sen sisällä on paikat korteille, joten suurta lompakkoakaan ei tarvitse lähteä raahaamaan mukanaan, kun tämän kanssa lähtee maailmalle. Lisäksi tilasin By Marlene Birgerin ankkurikuvioisen t-paidan, jonka tuotto lahjoitetaan kokonaisuudessaan Unicefille. Printtipaidat kuuluvat mun kesääni olennaisena osana! 

Ja hupskeikkaa, huomennahan on jo perjantai! 

4 kommenttia :

  1. Mulla oli noita MJ iPhone covereita parit peräkkäin ja molemmat, 3G ja 4 kuumenivat omien coveriensa kanssa aina todella paljon, varsinkin ladatessa ja puhuessa. Suorastaan poltteli korvaa. Kun lopetin kuorien käytön, ongelma hävisi... Muita kuoria en ole uskaltanut enää uusien iPhone-versioiden kanssa käyttää.
    Mutta ne on niin ihanan näköisiä, kuten nuo sun uudet kuoretkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse olen huomannut, että tuo femma kuumenee ihan älyttömästi jo ilman kuoria (ja kun unohtaa sulkea sovellukset käytön jälkeen, kuten mulla on tapana, krhm).. Mietin kyllä noiden MJ:n kuorien kanssa, että onko niistä mihinkään, kun pääbisnes on aika kaukana puhelinkuorten suunnittelusta, joten näissä ollaan varmasti menty selkeästi brändi ja tyyli ennen käytettävyyttä :P Aika näyttää, kuinka käy - eipä noissa onneksi montaa ropoa häviä, jos osoittautuvat käyttökelvottomiksi :)

      Poista