lauantai 11. toukokuuta 2013

Laiturilla

Vihdoin saatiin aikaiseksi hankkia tuolit alaterassille, jota Riku on alkanut kutsua syystä tai toisesta laituriksi. Tein tässä kuussa yhden suuremman hankinnan, joten Tolixit jäivät tältä kesältä haaveeksi, ja suuntana oli Ikea. Mukaan nappasimme monessa blogissakin näkyneet Vågö-tuolit, harmaaraidalliset tyynyt sekä muutaman halpisviltin ulkokäyttöä varten. Pikkupöydän virkaa toimittamaan kävimme hakemassa Vepsäläiseltä Solios-betonijakkaran. 






Terassille tulee vielä korikeinu, sekä olen myös harkinnut aurinkoenergialyhtyjä roikkumaan terassia varjostavaan puuhun. Mutta jo näillä pääsee puron varteenkin nautiskelemaan kesästä! Lämpömittari on tässä jo useamman päivän aikana jaksanut kivuta yli kahteenkymmeneen asteeseen, ja kyllähän tässä mieleen hiipii jo hiljalleen kesäfiilis. 

Mukavaa viikonlopun jatkoa! 

4 kommenttia :

  1. Tuo betonijakkara on kyllä ihana! Hmm.. minnekähän laittaisin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sehän sopii melkein minne vaan ;) Minä sitä jo pitkään harkitsin, ja nyt tuli hankittua :) I like!

      Poista
  2. Mä oon ihaillut tota betonimörskälettä, siitä asti kun näin Cool n bored -Peetan postauksessa vastaavan, mutta isomman version. Taitaa heillä toimittaa tv-tason virkaa. Näyttää mun silmään todella hyvältä. Harmi kun meille ei tällä hetkellä saa tollasta minnekään sopimaan :)
    JenniK

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä kiva! :) Itsekin tykkään muistakin saman sarjan betonivirityksistä, mutta niille ei täältä meiltä löydy oikein paikkaa :P

      Poista