sunnuntai 19. toukokuuta 2013

Viikonloppu Helsingissä

Heipparallaa! Oon taas ollut poissa linjoilta viikonlopun ajan, sillä perjantaisen siivouspäivän päätteeksi päätimme lähteä ex tempore Helsinkiin viettämään viikonloppua. Lauantaina tosin käväistiin kotona, mutta jatkettiin samaan osoitteeseen vielä toiseksikin yöksi. Lätkäpettymyksistä huolimatta, vitsit miten kiva viikonloppu olikin! Kamera kulki reissussa mukana, joten kuvapläjäystä viikonlopusta seuraa...



Otto Knowsia lauantai-iltapäivällä parvekkeella. Viikonlopun soundtrack taisikin olla pitkälti e-e-e-e-e a-a-a-a-a ga-ga-ga-ga-ga da-da-da-da-da. Mua vähän kiinnostaisi mennä osin Otto Knowsin takia Summer Sound Festivaleille sunnuntaina, kun olen silloin sopivasti lomallakin. En tosin tiedä, olenko mä vähän liian vanha ja väsynyt tuollaiseen konemusafestarimeininkiin.. Nuorempana olin konemusiikki-ihmisiä henkeen ja vereen, mutta viimeisestä isommasta tapahtumasta taitaa olla jo helposti yli viisi vuotta.






Tää yks herra urpo oli taas meiningeissä mukana. Tutustuin Jereen muutettuani Helsinkiin, kun hän oli silloin meidän lähikaupan kassapoika. Erinäisten vaiheiden kautta meistä tuli niin hyvät kaverit, että J toimi mun kaasonanikin viimekesäisissä häissämme. Ylihuomenna me muuten ollaan oltu naimisissa kymmenen kuukautta - niin se aika vaan lentää!






Mattolaituri kuuluu kesään! Ehdittiin lauantaina illansuussa istuskella siellä parin juoman verran. Se on kyllä ehdoton terassilempparini Lasipalatsin laiturin lisäksi: etenkin, kun saatiin tällä kertaa hyvät paikat löhötuoleilta nurtsialueelta. Muistin vasta tänään, että eilen olisi tainnut olla ravintolapäiväkin - harmi, kun se meni vähän ohi!

Kivaa alkuviikkoa kaikille!

4 kommenttia :

  1. Minä en ole koskaan käynyt Mattolaiturilla :D Selkeä aukko sivistyksessä.. Oli varmasti kiva viikonloppu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa käydä, siellä viihtyy :)

      Poista
  2. Kiva tunnelma kuvissa.

    http://capitaloffinland.blogspot.fi/

    VastaaPoista