keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

Ale-ale-ale!

Jippiaijee - kerrankin kävi tuuri! Harmillisen harvoin nimittäin onnistun löytämään alennusmyynneistä mitään, mitä olen ihastellut jo pidemmän aikaa; joko ne eivät koskaan päädy "alelaariin" saakka tai kokoja ei itselleni ole jäljellä. Tällä kertaa tein kuitenkin pitkään kaipaamiani löytöjä jopa kolmin kappalein! Eikä (virtuaaliseen) ostoskoriin edes päätynyt niiden lisäksi yhtään herätehankintaa.
 
Kuvat Net-a-Porter
 
Olen nyt alkukesästä kolunnut kaupan toisensa jälkeen uuden maksimekon perässä, enkä ole onnistunut löytämään yhtäkään mieleistä; mielessä alitajuisena "mallikappaleena" kun lienee ollut juuri tämä Splendidin maksi. Yksivärinen, olkaimeton, vähän pussimainen... Just täydellisen rento kesäiltoja ajatellen! Pitkälle toiselle sadalle sijoittuneen hinnan vuoksi en ole aiemmin kuitenkaan raaskinut kaivella kuvettani arkimekon vuoksi, mutta nyt lähes puoleen alennettuna tämä vilahti tilaukseen kuin salama konsanaan.
 
Marc by Marc Jacobsin Classic Q Isabellea olen kevään aikana ihastellut värissä jos toisessakin: pienempien laukkujen kokoelma kaipaa kipeästi täydennystä, kun olen hiljalleen oppinut käyttämään laukkuja, joihin ei välttämättä täydy mahtua mukaan koko elämä. Tästä korallinpunaisesta minibagista oli myös napsaistu hintalapusta lähes puolet pois, joten sekin oli ihan loistava saalis! Olen edelleen myös näin kesäaikaan häpeällisen huono käyttämään värejä vaatteissa, joten punainen väripilkku olalla tulee piristämään tulevia päiviä mukavasti.
 
Viimeisimpänä, muttei suinkaan vähäisimpänä bongasin J.Crewn raidalliset shortsit. Kuten olen varmaan useampaankin kertaan kertonut, en kesäisin käyttäisi juuri mitään muuta kuin shortseja, jos elämässä ei olisi erinäisiä häiriötekijöitä, kuten viileät illat ja duuni. Siksi osa shortsihyllyn asukeista on jo varsin virttyneessä kunnossa, eikä täydennys ole pahitteeksi. Tänä kesänä olen myös huomannut kyllästyneeni täydellisesti farkkushortseihin (onko tuo ihmekään, kun olen suunnilleen asunut niissä viime kesät), joten kankaiset pöksyt ovat tervetullut lisä kokoelmiin.
 
Oletteko jo ehtineet tehdä löytöjä alennusmyynneistä?

4 kommenttia :

  1. Hyviä löytöjä oot tehnyt! Mulla on vähän sama ongelma, että en koskaan löydä sitä mitä olen kuikuillut tai sitä mitä tarttisin. Nyt kuitenkin Mullberryn alesta löysin aika ihanan laukun omiin tarpeisiini!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvistä löydöistä tulee aina hyvälle mielelle :)

      Poista
  2. Ihania löytöjä! Itse yritän olla vähän ostolakossa, aika tiukkaa tekee näin ale-aikaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin olen yrittänyt jo pidempään pitää pystyssä "ostolakkoa", ettei tulisi tehtyä harkitsemattomia ostoksia.. Saas nähdä, kuinka se pysyy aleajan käydessä kuumimmillaan :)

      Poista