torstai 6. kesäkuuta 2013

In my dreams: Lightyears Calabash

En vaan lakkaa ihastelemasta valaisimia. Rikas mies jos oisin, omistaisin varmaankin varastontäydeltä erilaisia valaisimia, joita kävisin käpistelemässä jatkuvasti, ja kodin ilme muuttuisi harva se päivä erilaisilla valaistusratkaisuilla. Mut kun en oo rikas enkä mies, on minun tyytyminen valaisinstalkkerointiin netissä ja yritys hyvä tehdä järkiostos tunteella silloin tällöin. Tällä hetkellä olen lääpälläni Lightyearsin Calabash-valaisimeen.


Mulla olisi näille jo paikkakin valmiina! Yläkerran "aulastamme" uupuu vielä valaistusratkaisu kokonaan, sillä se toimii ainoastaan siirtymätilana yläkerran huoneisiin ja kylppäriin. Vaikkei valaistus sinne olekaan pakkohankinta, näyttää tila mielestäni hieman alastomalta ihan ilman mitään valonlähdettä. Katossakin olisi sopivasti kolme valaisinpaikkaa lähes vierekkäin, mikä olisi aika passeli määrä Calabasheja. Tätäkin hankintaa täytyy toki haudutella vielä mielessä jonkin verran!

Mulla oli mielessä vielä vartti sitten pitkät pätkät siitä, mitä mun piti tästä kirjoitella, mutta onnistuin unohtamaan ne samantein. Aina ei vaan irtoo, kun pää on helteestä jumissa ja väsyttää. Kotiinkin pääsin tänään vasta iltakymmenen jälkeen, meillä kun on töissä itänaapurin kollegoita kylässä, ja kävimme työpäivän päälle nauttimassa hyvän päivällisen NJK:lla. Ei mitään valittamista siis!

Hyvää yötä - huomenna heräilläänkin taas perjantaihin :)

2 kommenttia :

  1. Mulla on kanssa sisustuskuume kun pääsen omaan kämppään muutaman viikon päästä! Ja kaikki design-valaisimet kiinnostaa, mutta eiks valaisimet oo ikuisia, toisin kuin esim. vaatteet.. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinpä, näinpä :) Mun Modern Artkin on kasarilta (vai jopa seitkytluvulta?), ja vielä ihan kuin uusi! Ja usein niistä saa vielä kelpo jälleenmyyntihinnan, jos tahtoo luopua omistaan. Tosin en mä vaatteidenkaan ostelua lopeta ;)

      Poista