perjantai 22. marraskuuta 2013

Perjantai-illan liitutauluprojekti

Riku lähti perjantai-illaksi rilluttelemaan työpaikan pikkujouluihin, ja minä jäin koiran ja kissan kanssa kotimieheksi. Leevi tuli taas viikonlopuksi meitä ilostuttamaan, niin en viitsinyt itse sopia illaksi mitään menoa. Ajattelin sitten ottaa liitutaulutussin käteen ja rustailla uuden tekstin keittiössä majailevaan liitutauluun - onhan tuo *edellinen* teksti siinä ehtinyt olla jo elokuusta saakka, että oli jo aikakin tuhertaa siihen jotain uutta! Innoituksen sain tuossa parin postauksen takaisessa kollaasissa esiintyneestä tekstityynystä. Tällaista tällä kertaa, vaikkei ulkona vielä (onneksi) kovin kylmä olekaan: 



Multa loppui jossain vaiheessa niin tussikynä kuin kärsivällisyyskin, joten ei siitä ihan semmoinen tullut, mitä olin ajatellut. Pitäisi jossain vaiheessa hankkia uusi liitutaulutussi ja lähteä korjailemaan - Tigeristako noita Suomesta sai ostettua, vai mistä? Kovin on jouluinen myös tuo kynttilälautanen tuossa keittiön tasolla.. Ovatkohan nuo joulupalleroiset vielä pientä liioittelua näin marraskuussa? Niin tai näin... Hyvää viikonloppua kaikille!

4 kommenttia :

  1. Toi liitutauluTUSSI oli mulle uusi asia :D Mistähän niitä siis saa? Iloista viikonloppua sullekin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon omani hankkinut aikoinaan hääaskarteluja varten Etsyn kautta, mutta muistelisin, että niitä saisi myös esimerkiksi Tigerista. Tosi kätevä on kyllä :))

      Poista
  2. Ihana kynttiläasetelma ja hyvä idea käyttää liitutaulutussia tavisliitujen sijasta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Heh, mä en tavallisilla taululiiduilla kyllä saisi mitään aikaan, kun suttaavat niin kauheasti, joten tussi on ihan ykkönen!

      Poista