perjantai 7. helmikuuta 2014

Find me: Pinterest

Olen jo ajat sitten luonut itselleni tilin Pinterestiin, mutta kuten kovin monien uusien juttujen kohdalla tuppaa itselläni käymään, en ole laiskuuttani jaksanut perehtyä koko touhuun. Välillä pientenkin asioitten opettelu on ylitsepääsemättömän vaikeaa! Olin kuitenkin ladannut puhelimeeni Pinterest-sovelluksen, jonka klikkasin puolivahingossa auki vähän aikaa sitten ja lähdin selailemaan. Se olikin yllättävän mukavaa puuhaa - tietokoneella käytettynä kun en palveluun juurikaan ihastunut. Oivaa ajanvietettä esimerkiksi autossa pelkääjänpaikalla nököttäessä matkalla töihin! Alkutekijöissään olevaa Pinterest-taivaltani voi siis seurata klikkaamalla *tästä*


Mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille!

2 kommenttia :

  1. Mun mielestä tosi mukavaa puuhaa, ja oikeasti hyvin löytää ideoita. Olen jonkin verran pinnannut kuvia myös ulkoa kansioihin. Näppärä tapa palata ajatuksiin myöhemminkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan! :) Etenkin, kun mulla nuo tietokoneen kansiot ovat aina pullollaan kuvia, eikä sieltä löydä koskaan mitään.. Mukavaa ajanvietettä!

      Poista