keskiviikko 5. helmikuuta 2014

Saako jo odottaa...

...kevään ja kesän ensiaskeleita? Siivoilin tänään puhelimen muistia viimevuotisista kuvista ja kehitin siinä samalla itselleni kauhean kesäkaipuun! Ei ehkä se fiksuin homma, kun hädin tuskin saatiin viimeinen talvikuukausi käyntiin muutama hassu päivä sitten. Taidan olla vähän aikaisessa, mutta kukapa ei odottaisi hengailua kotipihalla kalsarisillaan, kun aurinko on vihdoin herättänyt pihapläntin henkiin ja grilli tirisee kuumana mitä kummallisimmista kokeiluista? Kevään ekat kioskijädet, anyone?! Se tunne, kun voi unohtaa kaikki hevosenkavionkokoiset talvikengät kaapin pohjalle (ja sukat!) ja kuvitella kulkevansa koko kesäkauden Havaianasit naristen 24/7?!! Ehkä mä nyt tässä vähän innostuin...


Suomen kesä: on se vaan hieno vuodenaika kaikkine sateineenkin, sillä kurjan ilman jälkeen aurinko tuntuu paistavan lämpimämmin ja korkeammalta kuin millään paratiisirannalla koskaan!

4 kommenttia :

  1. Mun on jotenkin vaikea tällä hetkellä käsittää, että Suomessa ei ole kesä tämän kolmen kuukauden lämmön jälkeen, mutta voi miten ihanalta se kevät taas tuntuukaan, kun tietää mitä sen jälkeen koittaa! KESÄÄÄÄ!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, tervetuloa vaan tänne pakkaseen ;) Onneksi kevät on jo melkein ovella!

      Poista
  2. ...Mä olen odottanut kesää jo viime lokakuusta saakka! :P Syksy ja talvi vaan ei ole mun juttuja..

    VastaaPoista