perjantai 16. toukokuuta 2014

Tuliaisia

No johan on - pieni ihme on tapahtunut! Riku ei nimittäin ikinä - siis ei oikeasti koskaan osta kenellekään lahjoja tai reissutuliaisia, ainakaan ilman selkeäsanaista toivelistaa. Tänään tuo tuli työmatkalta kotiin, ja toi minulle ihmetyksekseni mukanaan pienen ylläripaketin. Olen käyttänyt Diorin J´adorea jo ehkä yli kymmenen vuoden ajan; mihinkä sitä hyvää vaihtamaan? Omani pääsi loppumaan parisen viikkoa sitten, ja olen mielessäni harmitellut joka päivä yrittäessäni käyttää loppuun jotain Dieselin tuoksua, jonka ostin jokin aika sitten heräteostoksena, ja joka totta puhuen haisee omaan nokkaani aika raadolta.. Olen kuitenkin ollut niin pihi, etten ole raaskinut käydä hakemassa "omaa tuoksua" Stockalta ennen tuon pahanhajuisen tökötin loppumista. En mielestäni ole kuitenkaan maininnut urputtanut asiasta Rikulle, joten olen oikeasti todella yllättynyt, että hän oli keksinyt napata tax freesta mukaansa juuri oikean tuliaisen! Sain siis reilunkokoisen putelin tuttua ja turvallista, sekä sen lisäksi vielä pienen matkakokoisen version samaa tavaraa. 


Pari päivää olen tuskastellut yksin täällä kotona Rikun ollessa reissussa - en vaan tykkää yhtään olla yötä yksin kotona. Siksipä perjantai on muutenkin loistopäivä, sillä meillä on täällä nyt koko "perhe" koossa, kun kävin hakemassa töiden jälkeen myös Jeren viikonloppuevakkoon meille ja Rikun veli on myös käymässä... Ympärilläni on jälleen elämää, jes!

Ihan loistavaan mukavaa perjantaita kaikille muillekin :)

4 kommenttia :

  1. Oi, hieno veto mieheltäsi!! Voin kuvitella hämmästyksesi, meillä on ihan sama juttu noiden tuliaisten tai ylipäätään minkään yllärien kanssa. Ja yleensä, vaikka miten vääntäisi rautalangasta, että edes kukkia olisi kiva saada, niin itse pitää hakea.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe, mä sain joskus seitsemisen vuotta takaperin puolinuukahtaneen äitienpäiväruusun (enkä ollut edes äiti), muuten aika hiljaseks jäänyt täälläkin noiden kukkasten kanssa :D Välillä se silti osaa yllättää!

      Poista
  2. Olipas kiva tuliainen! Hyvää viikonloppua sinne!!

    VastaaPoista