tiistai 7. lokakuuta 2014

Tiistain tunnelmia

Ollaan oltu Pesosen kanssa lauantaista saakka kahdestaan kotona, kun Riku on duunimatkalla melkein pallon toisella puolella. Jo näin parin päivän aikana on tullut taas todistettua se, ettei minusta olisi yksinasujaksi... En vain viihdy näin "pitkiä" aikoja keskenäni kotona; oikea painajaisskenaario olisi se, että mies olisi "oikeissa reissuhommissa"! Sen verran taitava olin, että takan sain sentään syttymään illalla ja kissan houkuteltua makuuhuoneesta murjottamasta kanssani alakertaan. Eipä tässä muuta kuin näihin, varsin syksyisiin tunnelmiin:




Kirpeää syysviikkoa kaikille!

4 kommenttia :

  1. Mä luulen että meidän Peten hommat lasketaan varmaan niiksi oikeiksi reissuhommiksi :D Mä pärjään kyllä yllättävän hyvin täällä keskellä kallioista metikköä, vaikka toki täällä on kivempaa kun mies on kotona. Nyt se vääntää tuolla meidän työhuoneen lattiaa kun mä datailen. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, meillä kun tuo nyt on pois vaan jonkun hassun viikon tai vajaan silloin tällöin :D Toisaalta varmasti tottumiskysymys, mutta en vaan ole oppinut nauttimaan yksinolosta!

      Poista
  2. Minä en saa edes meidän takkaa syttymään ilman miestä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä harjoittelin viime talvella niin ahkerasti, että nyt jo luonnistuu, hehe :D

      Poista