maanantai 29. joulukuuta 2014

Joulunpunainen lahja

Yhdestä joulupaketista paljastui jotain sisuksiltaan paloautonpunaista ja ehdottomasti mieluisaa. Olen varmaan puoli vuotta haikaillut mustan, jämäkän arkilaukun perään, mutten ole tullut sellaista ostaneeksi. Rikulla oli pelisilmää ja oli osannut valita toivelistastani lahjan, jota oikeasti toivoin eniten. Tämä on prikulleen sellainen, missä mahtuu tietokoneen lisäksi kuljettamaan puolta elämää - minä kun en ole pätkääkään läppärisalkkuihmisiä. Simppeli saffianonahkainen perusmalli (tuon riippuvan tägilaatan nappaan vielä pois, kunhan muistan), joka toimii arjessa kuin valettu. DKNY:n laukut olen todennut useamman vuoden päivittäisessä käytössä toimiviksi ja olkahihnoiltaan kestäviksi, eikä ole kuitenkaan liian arvokas, että laukkua pitäisi silitellä silkkihansikkain. I like!


Saitteko te mieluisia paketteja? 

8 kommenttia :

  1. Täydellinen laukku! Hienon lahjan sait.

    VastaaPoista
  2. Hieno! Mä en saanut mitään noin upeeta, mutta tarpeellisia ja toivottuja lahjoja kylläkin. Ihanaa, kun hiukset voi kuivata nyt föönillä, joka a) puhaltaa tehokkaasti b) ei käryä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on muuten mainiota - itse en oo tainnut omistaa kunnollista fööniä vuosikausiin! Mäkin sain pari muuta oikeasti hyödyllistä pakettia (äiti se vaan osaa), mutta tää oli kaikessa turhuudessaan ihan huippu :)

      Poista
  3. Upea laukku! Mun lahjat tulee vasta tammikuun lopulla :). Toisessa toimitusaika olikin moooonta kuukautta ;). Ihanaa uutta vuotta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvää kannattaa odottaa :)) Oikein hyvää alkanutta vuotta myös sinne!

      Poista