perjantai 12. joulukuuta 2014

Päivä 12: Parasta siivousmusiikkia

En tunnustaudu (ainakaan enää) hc-musadiggariksi, joka olisi pilkuntarkasti perillä lempigenrensä nousevista tähdistä tai kuumimmista uutuuksista. Tällä hetkellä kuunneltujen viisujen top-listat täyttyvätkin useimmiten "siivousmusiikista": semmoisesta, joka on kiva naksauttaa päälle perjantai-iltapäivän alussa ennen kuin alkaa heilua pölyrätin jatkeena. Sellaista sopivan chilliä ja helppoa, jota jaksaa kuunnella taustamusiikkina pidempäänkin. Ja koska olen äärimmäisen laiska kokoamaan omia soittolistoja, suosin (ehkä vanhanaikaisesti) pitkiä miksauksia Youtubesta - hyviä ja koko mitaltaan toimivia on välillä yllättävänkin hankala löytää. Tässäpä siivouspäivän kunniaksi pari omaan korvaani hyväksi havaittua ja paljon pyörinyttä - kakkososa pyörii tälläkin hetkellä kaiuttimissa:



Mikä sulla toimii parhaiten "siivousmusana"? 

5 kommenttia :

  1. En tiedä, tuliko mun äskeinen nolojen renkutusten Spotify-kommentti läpi vai ei, mutta se olin tosiaan minä Aten tabletilla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höh, ei näkynyt edes roskapostin puolella :P

      Poista
    2. Ehdin siis reagoida ennen kuin se tallentui :D Mutta siis mulla on Spotifyssä tehtynä aivan julkaisukelvottoman nolo siivousmusalista, jossa on kaikkia teiniaikojen baarihittejä, joiden mukana on kiva siivoilla. Muuhun en koko Spotifyä käytäkään..

      Poista
  2. Mä kyllä ihailen tuota teidän perjantaisiivousperinnettä - voi kun saisi itsekin itseään niskasta kiinni ja tuollaisen tavan jotenkin iskostettua itseensä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle tää on toiminut nimenomaan laiskurin ratkaisuna: ei siis to-del-la-kaan tulis pieneen mieleenkään alkaa kuurata joitain lattioita duunin jälkeen esimerkiksi tiistaina, joten kaikki mälsät hommat pystyy hyvällä omallatunnolla jättämään aina perjantaihin :DD

      Poista